Diet

3. května 2014 v 18:47 |  Regime/režim
Léto se blíží a všechny holky určitě chtějí mít pěknou postavu do plavek,takže jsem se vám rozhodla něco napsat o hubnutí,dietách,cvičení,kardiu a o všem co se týká dokonalé postavy.
Jestli vám tohle nějak pomůže,nebo se vám budou tyhle články líbit,tak budu každý týden přidávat něco kolem hubnutí.

Takže asi začnu tím že v televizi,na internetu a na různých stránkách můžete vidět všeljaké prášky a prostředky na hubnutí,ale ty nefungují ani omylem,dokonalou postavu si nevybudujete tím, že do sebe budete cpát prášky a chemické prostředky,dokonalá postava znamená makat na sobě.

Pro začátek byste měli omezit sladké a mastné věci,možná je to těžké si to pro začátek odpustit,ale nějak začít musíme.
Když už je chuť na sladké,tak si můžete dát hořkou čokoládu nebo celozrnou tyčinku,nebo med. (Med je sice sladidlo,ale neobsashuje tolik tuků)
Když dokážete omezit sladké,pak už to půjde líp.
Je dobré si sestavit jídelníček na tři,nebo dva dny a zjistit co vám to s tělem provede.

snídaně: celozrnný rohlík se šunkou + neslazený čaj
svačina: celozrnné pečivo ( chleba,rohlík,houska ) , mazací sýr + ovoce (nejlépe jablko) , voda nebo né moc slazená šťáva
oběd: bramborové noky a kuřecí maso ( zapékané v troubě )
svačina: jogurt (jsou sice tučné,ale tělo potřebuje bílkoviny)
večeře: něco lehkého,stačí si namazat chleba s máslem a nakrájet na něj rajčata na plátky + čaj (neslazený)
Jestli vám to nebude stačit,nebo budete mít na něco chuť dejte si buď řádek hořké čokolády nebo si koupit rozpustnou vlákninu ( víc o ní nakonci článku )

Další důležitou věcí je cvičit,nebo si najít pohybovou zálibu (tancování,gymnastika,ježdění na kole,kardio)

Další dobrou věcí na hubnutí je kardio.
Pustíte si hudbu a skáčete třeba 10 min.,pak se protáhnete,začvičíte si a zase skáčete.

Něco o rozpustné vláknině.
Rozpouští se ve vodě, čímž vzniká viskózní substance, která zpomaluje pohyb potravy v trávicí soustavě. Tělo tedy může v klidu absorbovat nezbytné výživné látky. Současně brzdí absorpci sacharidů z tenkého střeva do krve, čímž brání kolísání hodnoty krevního cukru. Tento typ vlákniny na sebe také nabaluje ve střevech žlučové kyseliny a cholesterol, a tím snižuje kyselost žaludku. Kde je rozpustná vláknina obsažena? Zejména v kukuřici a pšenici (v podobě hemicelulózy), v jablkách, hruškách, broskvích nebo rybízu (jako pektin), v rostlinných slizech, v psylliu (jitrocelu indickém), v čekance, česneku, artyčoku (jako inulin).



jestli budete mít zájem o další články na hubnutí,tak napište do komentářů.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama